Ефект пітона

Рептилії кілька разів на рік повністю міняють шкіру: потерта та зношена луска йде на смітник, а змія одним махом отримує новеньку. Заманливо, правда?

 

Олена ЯВОРОВСЬКА, кандидат медичних наук, лікар-дерматовенеролог вищої категорії, косметолог

“Нині у тренді не монопілінги, а комбінації різних кислот. Концентрація кожної з них – мінімальна, а загальний ліфтинговий та омолоджувальний ефекти – максимальний”.

 

Геракл відпочиває

«To peel» з англійської перекладається як відлущувати, знімати шкіру. На щастя, не всю, а лише частину. Механізм дії простий: певні речовини чистять шкіру не згірше, ніж Геракл Авгієві стайні. Під час процедури разом із відмерлими клітинами епідермісу обличчя залишають не лише бруд і часточки косметичних засобів, а й пігментні плями. До того ж, зникають зморшки та проявляється ліфтинг-ефект, пори звужуються, а сірий колір обличчя стає рожевим. До всіх цих принад додайте здатність пілінгу запускати процеси регенерації – ось вам і нова шкіра.

 

Вирішальна глибина

Дія пілінгу залежить від хімічних властивостей кислот і глибини проникнення. Умовно можна виокремити:

Поверхневі. Чудово працюють на малих глибинах, не заходячи далі епідермісу, тому вважаються найбезпечнішими.

Серединні. Досягають початку дерми (під епідермісом), тому омолоджувальний ефект буде яскравішим.

Глибокі. Здатні дістатися дермальної периферії. Результат – мінус 10 років. Це реальний конкурент пластичним операціям. Але тільки у стаціонарі й тільки під наркозом.

 

Агенти впливу

Позбуватися зайвого можна грубою абразивною силою, тонкими хімічними інгредієнтами та фізичними чинниками.

Механічні. Нині вони більш відомі, як скраби. Достатньо взяти абразивну речовину, скажімо, кавову гущу, і братися до натирання. До глибоких механічних пілінгів, з якими не пожартуєш, належить дермабразія – спеціальні мікродиски «зрізають» шари шкіри. Трохи страшнувато, але в руках професіонала дуже ефективно. Існують також звичайна та діамантова мікродермабразії.

Хімічні. Найпопулярніші – поверхневі пілінги з кислотами: гліколевою, коєвою, фруктовими (відомі, як АHA) та іншими. Саме АHA-кислоти в малій концентрації входять до складу кремів і масок. Процедура з трихлороцтовою кислотою (абревіатура ТСА) може викликати навіть серединний пілінг, і її можна довірити тільки досвідченому майстру. Як і глибокі пілінги з фенолом, що їх часто практикують пластичні хірурги.

Фізичні. Інакше кажучи, лазерне шліфування. За допомогою світлового променя видаляється певний прошарок шкіри, і в ширину, і в глибину. Зморшки зникають, як і всі зайві нерівності.

 

Обережно!

Після пілінгів, як і будь-яких інших процедур, щось може піти не так. І залежить це і від майстра, і від вашого відчуття самозбереження.

По-перше, якщо дилетант нанесе на ваше обличчя занадто концентровану кислоту, неконтрольовані опіки гарантовані, а згодом можуть утворитися пігментні плями і рубці.

По-друге, якщо ви проігноруєте поради косметолога і після сеансу підставите обличчя під прямі сонячні промені, результат буде такий самий – гіперпігментація.

 

Ліміт Гейфліка

Кожна клітина нашого організму, крім стовбурових, запрограмована на певну кількість поділів. Ця генетична теорія отримала назву ліміт Гейфліка (за ім’ям автора). Тож надмірно палка любов до пілінгів може швидко виснажити шкіру. Тому тримаймося золотої середини: креми з АНА-кислотами можна сміливо використовувати вдома. Хімічні поверхневі пілінги – робити раз на рік курсом із 5–7 сеансів. Серединні з ТСА – одну процедуру раз на рік, а глибокі пілінги – раз на 5 років, бо наркоз і стаціонар – то вже прозорий натяк на виняткову серйозність.

 

Замість обіду!

У Європі пілінги називають «процедурою обідньої перерви». Адже існують такі способи їх проведення, які не спричиняють опіку на поверхні шкіри. Тобто можна отримати ефект пітона без видимого облізання.

___
Корпоративне видання ТОВ “ХЕЛСІ ЕНД ХЕПІ” – усі матеріали охороняються законами України та міжнародними конвенціями про інтелектуальну власність. Використання матеріалів дозволяється тільки за письмовою згодою Засновника (ТОВ “ХЕЛСІ ЕНД ХЕПІ”). Відповідальність за достовірність наведених у рекламі відомостей, а також за відповідальність змісту реклами вимогам законодавства несе рекламодавець.